Zákaznická podpora

Na co se nás nejčastěji ptáte a jaké je řešení?

Než nám zavoláte nebo napíšete e-mail, podívejte se, zda nemůžete ušetřit čas. 

Na co se nás nejčastěji ptáte a jaké je řešení?

Časté dotazy 

Kdy doručíte moji objednávku?

  • Aktuální stav své objednávky zjistíte v Klientském centru v sekci Moje objednávky.
  • O předání zboží dopravci informujeme prostřednictvím e-mailu.
  • Objednávky označené "Skladem u dodavatele" expedujeme od 3 - 5 dnů
  • Objednávky označené " Skladem" expedujeme následující den 

Jak mohu reklamovat?

  • Připravili jsme podrobný návod, jak reklamovat a jak postupovat v případě problémů s doručením zboží.
  • Nebo vás zajímá spíše možnost vrácení zboží v 14denní lhůtě?

Nenašli jste odpověď?

Rádi vám pomůžeme:

  1. Zákaznická linka: 722 066 666
  2. Každý všední den 9:00 – 17:00.
  3. Mimo tuto dobu nám můžete nechat vzkaz a my se vám ozveme zpět.
  4. E-mail: 

objednavky@adsafe.cz dotazy spojené s objednávkou
reklamace@adsafe.cz dotazy spojené s případnou reklamací
info@adsafe.cz obecné dotazy a připomínky
poptavky@adsafe.cz poptávky

Dotazy k objednávkám prosím posílejte na objednavky@adsafe.cz.

Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopní pomoci rychleji. 

Kamenná prodejna

Bělohorská 274/9
169 00 Praha 6 - Břevnov

Sídlo společnosti

ADSAFE, spol. s.r.o., IČ: 02009463, se sídlem Oldřichova 42, 128 00 Praha 2 - Nusle, zapsaná v OR vedená u rejstříkového soudu v Praze, oddíl C, vložka 214477


Zapomenuté heslo
Zboží k porovnání:0ks
Nahrávám
Mimořádná akce! Zadejte v košíku na www.adsafe.cz kód CHCI10 a získejte slevu 10% na vybrané produkty Rottner,
nebo s kódem BONUS3 slevu 3% na vše ostatní :-).